On the road [Day 1]

Gisteren (05/02) was de grote dag, ik ging op avontuur naar Cambodja. Ik dacht hier al zo lang aan en nu was het echt! Ik was om 4 uur al wakker omdat ik te veel stress had. Ik was blij, maar langs de andere kant was ik bang. Op dat moment wist ik zelf niet meer of ik het nog wilde of niet. Uiteindelijk ben ik om 8 uur in de ochtend aangekomen in Zaventem. Afscheid nemen van mijn familie was een moeilijk moment. Er zijn veel tranen gestroomd.

Om 10u40 was onze eerste vlucht richting Amsterdam. De vlucht duurde maar 30 minuutjes. Aangekomen in Amsterdam moesten wij onmiddellijk onze vliegtuig richting Guangzhou (China) nemen. Deze vlucht duurde 11u15 in totaal. Toen wij in Guangzhou zijn aangekomen waren wij blij om uit het vliegtuig te stappen. In Guangzhou waren wij ondertussen al 6 februari. Wij zijn aangekomen om 7u30 en om 8u40 was de laatste vlucht naar Siem Reap.

Eens aangekomen in Siem Reap vond ik de luchthaven prachtig! Zo typisch.

Eens wij uit de luchthaven waren hebben wij een Tuk-Tuk genomen voor maar 9US$ tot naar onze guesthouse. De baan in Cambodja is toch niet zo veilig. De mensen rijden niet snel, maar er zijn geen regels. Iedereen doet maar waar hij/zij zin in heeft. Je moet zeker goed opletten!
Bekijk zeker het luikje "videos" voor leuke sfeerbeelden! Tot snel.

Reacties